Wednesday, 10 September 2014

First column on Expat Focus!

As of today, I am officially a columnist for Expat Focus! 

Come and read my first column here, all about the experience and how to apply to universities in the UK, as  promised in my recent post on The Eternal Expat. 

I will be writing for Expat Focus on a monthly basis, all about being an Expat and what becoming one can entail. Stay tuned! 

Ich darf mich nun offiziell eine Kolumnistin nennen; und zwar schreibe ich für Expat Focus, wo ein monatlicher Beitrag von mir über das Leben als Expat erscheint. 

In meinem ersten Artikel geht es darum, wie man sich als Ausländer an einer britischen Universität bewerben kann, und meine Erfahrungen mit dem UCAS System, wie in meinem kürzlich veröffentlichtem Post der Serie The Eternal Expat erwähnt. 

Viel Spaß und bleibt dran!

No comments:

Post a Comment