Tuesday, 26 August 2014

Back with a bang! Wir sind wieder da!

MyMischMasch is back! Thank you for hanging in there during the break. 

I came back to a lovely surprise Liebster award nomination by Jennifer - thank you so much! What a lovely way to start back from a break. My schedule is quite full, but I promise I will get to it as soon as I can. 

Hope you are all well and stay tuned for lots of great reports on our adventures! 

MyMischMasch ist wieder da! Hoffe, es geht Euch gut. 

Ich habe mich sehr über eine kleine Überraschung zum Wiedereintritt nach meiner Pause gefreut: Jennifer hat MyMischMasch für einen Liebster Award nominiert. Danke! Ich freue mich sehr! 
Da mein Blogkalender in nächster Zeit etwas voll ist, könnte es ein bißchen brauchen, bis ich dazu komme, aber ich verspreche, ich melde mich wieder! 

Dann wollen wir mal! Seid Ihr bereit für unsere Abenteuer?  Bleibt dran! 

No comments:

Post a Comment